טיפול בעלוקה

האם תהית אי פעם מה נשים השתמשו לפני הבוטוקס, למילוי ומתיחות פנים?

במה השתמשו נשים כמו קליאופטרה, מארי אנטואנט וגיישות היפניות כסוד היופי האולטימטיבי שלהן?

מה שעומד להתגלות בפניכם הוא טיפול יופי אורגני של 100% שנשכח בעיקר רק עם קומץ נשים כמו דמי מור ומירנדה קר העזו לגלות מחדש.

 

טכניקה זו היא צורה עתיקה של הקזת דם המנקזת למעשה 80% נוזלי לימפה מקו הלסת והצוואר ומתקנת את סימני ההזדקנות הבולטים כמו נפיחות נפיחות ועור צוואר רפוי – בפגישה אחת בלבד.

 

הכלי עשוי לזעזע אותך, אך היה סמוך ובטוח כי הליך זה אינו כואב, עמיד לאורך זמן ויעיל להפליא לשחרור נוזל הלימפה העומד שנבנה לאורך הצוואר וקו הלסת.

 

ההליך אורך כשעה וחצי, וההשפעות נמשכות בסביבות 6-12 חודשים.

 

לא זו בלבד שהטיפול הזה מייפה אלא שהוא מסלק רעלים, מנקה את הדם ויקדם את היווצרות הקולגן באופן טבעי.

 

אם אתה עצבני, אל תהיה. אפקט ההרדמה החזק הופך את הטיפול הזה למרגיע למעשה ובהחלט תאהבו את התוצאות.

 

 

מכשיר רפואי המאושר על ידי ה- FDA

בשנת 2004 אישר ה- FDA את העלוקה הרפואית כמכשיר רפואי לשיפור זרימת הדם. העובדה כי העלוקה הרפואית היא פרקטיקה עתיקה ואושרה לאחרונה כמכשיר רפואי מראה עד כמה היא יעילה בעבר ובהווה. במילים פשוטות, הם עובדים. העלוקה הרפואית הזו משמשת כמכשיר רפואי לשימוש חד פעמי. הנגיסה הזעירה שלהם אינה כואבת בגלל ההרדמה החזקה שנמצאת ברוק שלהם, המכילה גם למעלה מ -100 כימיקלים ביו-אקטיביים אשר ממש מחזירים לחיים רקמות עמוסות בדם עומדים ובנוזל הלימפה.

 

החלמה מהירה

בניגוד לכירורגיה שיכולה להשאיר רקמת צלקת, הידבקויות וחסימות אנרגטיות, העלוקה הרפואית היא אלטרנטיבה חזקה עם תופעות לוואי מינימליות. זמן ההחלמה הוא בדרך כלל 2-12 שעות לאחר מכן כאשר פצע הנשיכה נוטף בעיקר נוזל לימפה וכמות קטנה של דם.

 

ללא כאבים

העלוקה כוללת הרדמה עוצמתית ברוק שלה, כך שאנשים רבים אפילו לא שמים לב שעלוקה נשכה אותם כששחה בבריכה עד שהם יוצאים החוצה. בעת קבלת הטיפול, חולים רבים לא הרגישו דבר כואב אלא יותר כמו עקיצת יתוש חדה שנמצאת בדרך כלל לאחר 3-5 דקות.

 

היסטוריה של טיפול בעלוקה

עלוקות משמשות ברפואה כבר אלפי שנים. עלוקות מוציאות דם ("פלבוטומיזציה") מהמארח שלהן, והן משחררות חומרים להרוג כאבים (הרדמה) ומדללים דם (נוגדי קרישה) עם הרוק שלהם. עלוקות חיות משמשות כיום לטיפול בגפיים פקוקות בדם, שאחרת עלולות למות או לדרוש קטיעה, אם לא ניתן להסיר את הדם המאגר בשום דרך אחרת. הם משמשים לעיתים גם לשיכוך כאבים, ולהשפעות טיפוליות רבות אחרות.

 

לטיפול בעלוקה יש היסטוריה ארוכה. מהתיעוד עולה כי המצרים השתמשו בטיפול בעלוקה לפני 3,500 שנה. Dhanvantari, אלוהי הרפואה ההינדי, הוזכר לראשונה במאה ה -8 לפני הספירה, והוא מתואר כמחזיק עלוקה באחת מארבע ידיו. טיפולי עלוקה היו פופולריים מאוד בימי הביניים. שוב הטיפול בעלוקה היה נהוג בשנות ה -1800 על ידי רופאים אמריקאים המטפלים במגוון מחלות. בשנות השמונים, הטיפול בעלוקות התרופות קיבל דחיפה גדולה מצד מנתחים פלסטיים שהשתמשו בעלוקות כדי להקל על גודש ורידי, במיוחד בניתוחים להשתלות. שימוש זה בטיפול בעלוקה ("הירודותרפיה") מהווה דוגמא טובה למעמדו הנוכחי. כאשר נספחים נספחים מחדש בעקבות קטיעה טראומטית, לעיתים קרובות ניתן לחבר מחדש את כלי הדם העורקיים הגדולים יותר, אך לא את כלי הדם הדקים והעדינים יותר. הגוף יפתח בסופו של דבר את החיבורים הוורידיים הדרושים לניקוז שטח הדם המדולדל בחמצן; אך אם זה לא מתרחש במהירות מספקת, דם הוורידי המאגר יכול לייצר מספיק נפיחות ולחץ כדי שדם עורקי טרי לא יוכל עוד להיכנס לגפה המחוברת מחדש. במצב זה, עלוקות משמשות לניקוז הדם המקומי ולירידת לחץ על הגפה המושתלת, אחרת בסיכון לנמק (מוות). כיום, עלוקות מרפא משמשות גם לטיפול במחלות ורידים אחרות כמו טרומבופלביטיס, כמו גם תעוקת חזה, דלקת פרקים, המטומות ואפילו טינטון. הדם הוורידי המאגר יכול לייצר מספיק נפיחות ולחץ כדי שדם עורקי טרי לא יוכל עוד להיכנס לגפה המחוברת מחדש. במצב זה, עלוקות משמשות לניקוז הדם המקומי ולירידת לחץ על הגפה המושתלת, אחרת בסיכון לנמק (מוות). כיום, עלוקות מרפא משמשות גם לטיפול במחלות ורידים אחרות כמו טרומבופלביטיס, כמו גם תעוקת חזה, דלקת פרקים, המטומות ואפילו טינטון. הדם הוורידי המאגר יכול לייצר מספיק נפיחות ולחץ כדי שדם עורקי טרי לא יוכל עוד להיכנס לגפה המחוברת מחדש. במצב זה, עלוקות משמשות לניקוז הדם המקומי ולירידת לחץ על הגפה המושתלת, אחרת בסיכון לנמק (מוות). כיום, עלוקות מרפא משמשות גם לטיפול במחלות ורידים אחרות כמו טרומבופלביטיס, כמו גם תעוקת חזה, דלקת פרקים, המטומות ואפילו טינטון.

 

יישום הטיפול בעלוקה ו 10 טיפולים מומלצים לטיפול עם עלוקות

עלוקות מרפא מונחות בעדינות באזור הדרוש, ומותרות להצמדה ולחרוך (בדרך כלל תוך שעה), ולאחר מכן הן ישתחררו. כל מהלך הטיפול עשוי לדרוש 1-6 טיפולים ומעלה, תלוי ביעדים ושיעור התגובה. לפרטים נוספים אודות הליכי היישום הספציפיים, הקוראים מופנים להוראות היצרן. רשימת יצרנים נמצאת במקומות אחרים באתר זה. עלוקות (Hirudo Medicinalis) שימשו רפואית במשך יותר מ 1500 שנה.

 

במקור שימש להסרת "דם רע", העלוקה משמשת כיום באופן נרחב על ידי מנתחים משחזרים הזקוקים להסרת דם עומד מכף או מאיבר. כאשר הדם הוורידי אינו חוזר ללב, הוא מתאגד באזור הפצוע, מגביר לחץ ומונע כניסה של דם עורקי טרי עם חמצן וחומרים מזינים. יש להסיר את הדם הוורידי ולהוריד את הלחץ על מנת להציל את הדש או את האיבר. העלוקה מסוגלת לעשות זאת בצורה יוצאת דופן מכיוון שהרוק שלה מכיל חומרים ביוכימיים חשובים, כולל מרחיבי כלי דם, נוגדי קרישה וחומרי הרדמה. העלוקה תמשוך כ -5 מ"ל (כפית אחת) דם. יתרון טיפולי נוסף של טיפול בעלוקה מגיע לאחר הסרת העלוקה, שבמהלכה עד 50 מ"ל דם ימשיכו לזלוג, עד 48 שעות. משמעותן של עלוקות נוספות המחוברות לאתר יוסר יותר דם. לאחר 3-7 ימים, הוורידים בדרך כלל התחברו מחדש כך שהדם כבר לא מתגבש בגפה. צבע ולחץ רגילים צריכים לחזור לאזור, מכיוון שדם עורקי מסתובב בקלות באזור הפגוע. בשלב זה, הפצע יוכל להחלים, ללא פלבוטומיה נוספת (טיפול בעלוקה).

 

מריחת העלוקות על המטופל היא פשוטה יחסית, אך דורשת טיפול. מעטים ככל אחד, או עד 6 עלוקות או יותר לפצע, תלוי בגודלו ובתגובה הקלינית שלו. יש למרוח את המספר הגדול ביותר של עלוקות באזור הגודש המרבי של הוורידים. יש לנקות את עור המטופל ביסודיות במים וסבון, ואז לשטוף אותו במים מזוקקים ולא כלוריים. מחסום גזה סביב האזור המיועד לעלוקה יסייע במניעת העלוקה לנדוד מהאתר בו רצוי להצמיד אותו. ניתן לשאת אותו לאתר ביד, או להניח אותו בתוך מזרק פלסטיק של 5 סמ"ק (הבוכנה הוסרה) ואז למרוח אותו על אתר הפצע, המכיל את העלוקה עד שהיא מחוברת. אם העלוקה נרתעת מנשיכה, יתכן שיהיה צורך לפתות אותו עם טיפת דם זעירה, הנשלפת מאתר הפצע בעזרת דקירת מחט. ברגע שהעלוקה תחובר, היא ככל הנראה תישאר בבטחה עד להתרחבות מלאה. ניתן להסיר את ריבוע הגזה ולהשתמש בו במקום אחר מבלי להפריע לחיה; עם זאת, חשוב לבדוק את האתר ברציפות כדי לוודא שהעלוקה לא זזה. העלוקה תשחרר את המטופל (המארח) לאחר סיום (בדרך כלל תוך שעה).

 

דילוג לתוכן