טכנאי בר מים - תיקון תמי 4 ואלקטרה בר

טכנאי בר מים – תיקון תמי 4 ואלקטרה בר

כיצד מתקין טכנאי בר מים תמי 4

התקנה של מקרר מים ללא בקבוקים היא מהירה וקלה, במיוחד כאשר היא נעשית על ידי טכנאי בר מים. טכנאי יכולים להתקין בר מים כמעט בכל מקום במשרד שלך; בחדר הפסקה, במסדרון, בחדר המתנה, אתה שם את זה. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור חברות המיישמות  פריסות של משרדים שכונתיים .

כל עוד יש שקע חשמלי במרחק של 5 מטר מהמכונה ומקור מים בטווח של 50 מטר, אתה, הלקוחות שלך והעובדים שלך יכולים ליהנות ממים נקיים וטעימים בכל מקום שאתה נמצא במקום העבודה. בנוסף, המתקינים יכולים להריץ קווי מים מאחורי קירות, מעל תקרות ירידה, או מתחת לקרשים בסיס כדי להפוך את הקו כמעט בלתי נראה לעוברים ושבים.

תהליך ההתקנה מהיר וללא כאבים

תהליך ההתקנה של מקרר מים ללא בקבוקים פשוט כמו הפעלת כבל רשת או קו טלפון לשולחן שלך. עם זאת, לפני שנכנס בדיוק להתקנת מקרר מים ללא בקבוקים, יש כמה דרישות מהירות לפני ההתקנה. תהליכי טרום התקנה משתנים בהתאם למכונה. הורד את רשימת הבדיקה עבור המכונה שלך  כדי לוודא שיש לך התקנה מהירה וחלקה.

ניקיון המים שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. כאשר אתה מזמין תחילה צידנית מרווה, איש צוות שירות הלקוחות מנתח את מי השתייה המקומיים שלך ומתאים אישית פתרון סינון על פי המיקוד שלך כדי להבטיח שמי השתייה במשרד שלך נקיים וטעימים. לאחר שהמקרר שלך נמצא באתר, טכנאי Quench מזהים מקור מים לשתייה ובודקים את איכות המים והלחץ בבניין שלך. כלומר, עד לסיום ההתקנה שלך, תוכל לקבל ביטחון מלא שתקבל את פתרון המים הטוב ביותר המותאם באופן ייחודי לצרכי מקום העבודה שלך.

"אנו מנסים להפוך את ההתקנה לחופשית ככל האפשר עם שיבוש מינימלי בעסקי הלקוחות שלנו", אמר כריס טוראנו, סגן נשיא בכיר לשירות ושרשרת אספקה ​​. "טכנאי השירותים המוסמכים והמבוטחים שלנו יעבדו עם הלקוחות באופן אינדיבידואלי כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור מכונת המרווה שלהם. בדרך כלל לוקח 1.5 שעות להתקין מקרר מים. "

לאחר קביעת ויסות סינון ולחץ תקין, הטכנאים מתקינים קו מים, באמצעות צינורות איכותיים באיכות מזון, ממקור המים למכונה שלך. לאחר מכן הם שוטפים את מערכת הסינון ומבצעים בדיקת 6 נקודות על המכונה לתפקוד תקין ואיכות מים. לאחר סיום תהליך זה, טכנולוגיית  שלך מדריכה אותך כיצד להשתמש בבר המים החדש שלך בכדי להעצים אותך ואת שאר אנשי העבודה שלך כדי להישאר לחים לשנים הבאות. טכנאי כיבוי כולם מבוטחים ועוברים הכשרה מקיפה שם הם שולטים בטכנולוגיה שמאחורי כל מערכת מים ומה נדרש בכדי להשאיר אותם בתפעול.

אתה בידיים טובות עם טכנאי שירות מרווה

השירות המהיר והאמין שלנו לא נודד אפילו במהלך המגפה של נגיף הכורון. "חששתי ש- אקווה טל לא תצליח להשלים את ההתקנה בגלל COVID-19, אבל הם עשו זאת בצבעים מעולים", אמר דובר חברת Sofidel, חברת נייר הרקמה. "הטכנאים שלהם היו חרוצים ומתוזמנים, וסופר ידידותיים. אנו מעריכים את עבודתם ולא יכולנו להיות מרוצים יותר מהתוצאה. "

תפקידו של טכנאי לא הסתיים לאחר שהוא או היא השלימו את התקנת מקרר המים ללא בקבוקים. כחלק מתוכנית השירות המקיפה של אקווה טל , טכנאי Aquatal מאומן מאוד מבצע באופן שגרתי שירות פיקוח ותחזוקה של 11 נקודות בכל מכונות ה- Aquatal שלך. שיחת שירות תחזוקה מונעת מנוהלת מדי שנה עבור מקררי מים ומבשלים לקפה ודו-שנתי למכונות קרח ולרוב מקררי המים הנוצצים.

טכנאים מצוידים בטאבלטים לטלפונים סלולריים המריצים את אפליקציית השירות של אקווה טל טכנאי בר מים כדי לעקוב אחר המידע וההיסטוריה של השירות של הצידנית. מערכת ה- ERP שלנו תזכיר אוטומטית את טכנאי Quench שלך כאשר המכונות שלך זקוקות לתחזוקה. זה משחרר כל נטל מכך שתצטרך לזכור להתקשר לטכנולוגיית השירות שלך לצורך תחזוקה שוטפת. לחץ  כאן  וראה את התרשים למטה כדי לסקור את השירותים הכלולים בשיחת תחזוקה מונעת.

מומחי מים להרוות נמצאים בתורנות בין  השעות 8: 00-20: 00 כדי לענות על שאלות, לפתור בעיות ולארגן קריאות שירות מהירות. טכנאים עם תווי מרווה מבצעים את כל השירותים, בין אם מדובר בתחזוקה מונעת, החלפת מסנן או תיקון, העלות כלולה בדמי השכירות החודשיים.

מקררי המים הטובים ביותר ללא בקבוקים נמצאים ממש מעבר לפינה מכם. ישנם מומחים וטווחים של מים להרוות ברחבי ארצות הברית. מצא אחד הממוקם בנוחות בקרבתך על ידי עיון ברשימת השווקים העיקריים שלנו  כאן . העובדים והלקוחות שלכם יודו לכם.

למידע נוסף על מכונות המים הטובות ביותר ללא מרפק בקבוקים וכדי לראות איזו מתאימה למקום העבודה שלך, עיין במוצר המוצר שלנו  !

לרכישת סנן חליפי לתמי 4 מדגם פמיילי ופרימו לחצו כאן

דילוג לתוכן