מצבר לרכב עד הבית

מצבר לרכב עד הבית

מצבר לרכב הוא המרכיב החשוב ביותר במערכת החשמל של כל רכב. הוא מספק פרצי אנרגיה קצרים להפעלת אורות הרכב, האביזרים והמנוע. ברגע שהמצבר מעורר את המנוע לחיים, האלטרנטור משתלט וממשיך את העברת הכוח.

אם מצבר הרכב שלך מת, הרכב שלך לא יתניע, והאלטרנטור יצטרך לעבוד קשה מדי – עד כדי כישלון – ולכן חשוב כל כך לטפל במצבר.

הטנדרים שלנו מצוידים במגוון מלא של כלים הדרושים לביצוע כמעט כל תיקון או החלפה. הזמנת השירות שלנו באתר לא רק תחסוך לכם זמן אלא גם תמנע נסיעה מיותרת לסדנה וממנה. כאשר המכונאים שלנו עובדים במיקום שלך, אתה יכול לעקוב אחר העבודות שמתבצעות במכונית שלך.

התקשרו עכשיו למצבר עד הבית
התקשרו עכשיו למצבר עד הבית

לשרות מצבר עד הבית – לחצו כאן

מה גורם למצבר ברכב שלך להתקלקל?

  • רעידות שנגרמו עקב נהיגה קשה בשטח, מובילות לשחיקה של לוחות סוללות לרכב. המשקעים המצטברים בתחתית מארז המצבר יכולים לקצר את הלוחות החיוביים והשליליים, ולגרום לכשל מוחלט במצבר.
  • סיבה נוספת מדוע מצבר לרכב נוטה להתרוקן היא חוסר השימוש. אם רכב חונה לפרקי זמן ארוכים ונוסע למרחקים קצרים בלבד, לוחות המצבר עשויים לעטות בגבישים סולפטיים, אשר בתורם יכולים להפחית את יכולתם לקלוט ולזרום זרם חשמלי.
  • טעינת יתר של מצבר הרכב יכולה גם לקצר את חייו על ידי הרתחת האלקטרוליט של המצבר וחשיפת לוחות המצבר לאוויר אטמוספרי. הסימפטומים של טעינת יתר הם מארז סוללות בעל מראה רטוב וריח גופרית מובהק.
  • מצבר של 12 וולט כוללת שישה תאים – כאשר כל תא טעון לחלוטין מייצר כ -2.2 וולט. כשל בתא בודד יכול להפחית את מתח מסוף המצבר ל -10.4 וולט, מה שעלול לגרום לתלונות על התנעה קשה וביצועי מנוע קר.

איך תדעו אם לרכב שלכם יש צורך במצבר חדש?

  • בדרך כלל, הסימן הראשון למצבר שעומד למות יהיה נורות אזהרה על לוח המחוונים של המכונית, או שאתה עלול למצוא את עצמך מנסה להתניע את הרכב ושומע רק צליל מתקתק.
  • לפעמים זה רק בלאי רגיל על המכונית ולפעמים זה אינדיקציה למשהו אחר שהשתבש ברכב שלך. בעיות נפוצות בסוללות מתות או שטוחות קשורות בדרך כלל לשימוש יתר, לכן וודא שלא תדליק את תאורת הרכב אם המנוע אינו פועל.
  • אם המתח שגוי או שיש בעיה עם האלטרנטור שלך, מצבר לרכב הוא בדרך כלל הרכיב הראשון שמפסיק לתפקד. החדשות הטובות הן שיש בקרבתך מכונאי נייד שיכול להגיע למקום ולהחזיר אותך לכביש בהקדם האפשרי.

עם העובדים שלנו, אינך צריך לדאוג לעלויות נסתרות מכיוון שהמכונאים הניידים שלנו מספקים הצעת מחיר מותאמת אישית לתיקונים ושירותים לפני שתתחיל בעבודה כלשהי. אתה יכול גם לקבל הצעת מחיר ממוצעת באתר שלנו על ידי מילוי כמה פרטים על המכונית שלך.

כמה זמן מצברים לרכב מחזיקים מעמד?

מצברים לרכב יימשכו בדרך כלל בין 3 ל -5 שנים, תלוי ברכב. סוללות שטוחות או פגומות הן אחת הסיבות העיקריות לתקלות בצד הדרך מכיוון שהן פשוט זקנות מכדי לבצע את עבודתן. המכונאים שלנו יכולים לבדוק את הרכב שלך וליידע אותך אם הגיע הזמן להחליף מצבר לרכב.

התקשרו עכשיו למצבר עד הבית
התקשרו עכשיו למצבר עד הבית

איך טוענים מצבר לרכב?

שימוש בכבלי מגשר היא דרך בטוחה וקלה להפעלת מצבר הרכב המת שלך במהירות.

  • אחז ברכב עם מצבר לרכב המתפקד לחלוטין. החנה את המכוניות במקביל כדי שהמצברים שלהם יהיו קרובים ככל האפשר. שים את שתי המכוניות ניטרליות וכבה את ההצתה.
  • חבר קליפ אדום אחד של כבל המגשר למסוף החיובי של סוללת התורם ואת הקליפ האדום השני למסוף החיובי של המצבר המת.
  • כעת, הניח קליפ שחור אחד על המסוף השלילי של המצבר הפונקציונלית והשני על משטח מתכת לא צבוע על מכוניתך שאינו ליד המצבר.
  • כמה זמו צריך לטען מצבר של רכב ? התניע את הרכב שיש בו מצבר בריא והניח לו לפעול כ -10 דקות. עכשיו נסה להתניע את המכונית שלך. אם הקפיצה עובדת והמכונית שלך מתניע, אל תכבה את המנוע שלך. הסר בזהירות את כבלי המגשר החל מהמוליכים השחורים ואז סע סביב למשך 15 דקות לפחות כדי להטעין את המצבר. אם המכונית לא מתנעה בפעם הבאה שתשתמש בה, המצבר אינו מחזיק בטעינה ויש להחליפו.

כיצד להחליף מצבר לרכב?

תמיד מומלץ לקבל מכונאי מורשה שיסיים את כל תיקוני הרכב במנוע שלך וכולל התקנת מצבר חדש לרכב. כל המכונאים הניידים שלנו הם טכנאים בעלי רישיון מלא שיכולים לבצע תיקונים במקום כגון החלפת סוללות או שירותים כולל שירותי יומן על מכוניות חדשות.

כמה וולט יכולה מצבר לרכב לייצר?

מצברי רכב בריאים או מצברים טעונים במלואם יכולים לייצר כ- 12.6 וולט כאשר מנוע הרכב פועל. כאשר היא טעונה כראוי, מצבר לרכב יכול להעמיס עומס של 25A למשך תשע עד 15 שעות. לאחר מכן, המתח עשוי לרדת מתחת ל -10.5 וולט במצבר לא תוכל להפעיל את המכונית. אם תרוקן את מצבר הרכב יותר מדי, אתה עלול לפגוע ביכולתה להחזיק מטען בעתיד. לכן מומלץ להשיג החלפת מצבר לרכב בזמן.

הדרך הקלה ביותר למדוד את מתח המצבר לרכב שלך היא באמצעות מולטימטר. לעובדים שלנו ​​יהיו כל הכלים הדרושים לבדיקת תקינות מצבר הרכב שלך.

הביצועים של מצבר הרכב שלך תלויים גם בכמה חלקים אחרים. נניח, למשל, אסור להתעלם מהסימפטומים של קצות מסוף המצבר רעים או כושלים, שכן הם נקודת המגע הראשונה בין מצבר הרכב למערכת החשמל ברכב. באופן דומה, מכונית עם אלטרנטור שנכשל יכולה לרוץ רק לזמן קצר שכן ברגע שהמצבר מתרוקן, הרכב ימות ולא יצליח להפעיל מחדש.

שים לב גם כי הפתיל והקישורים הפיוזיים בתוך מכוניתך יהיו נקודת הכשל הראשונה במקרה של עומס יתר או קצר. ואם אתה שומע רעש לחיצה בעת סיבוב המקש או לחיצה על כפתור ההתחלה, רוב הסיכויים שאתה זקוק להחלפת מנוע המתנע . אם אינך בטוח לגבי הביצועים של חלקים אלה, עליך לפנות למכונאים הניידים שלנו לצורך אבחון יסודי.

אנו יכולים לעזור גם אם פנסי הרכב שלך כל הזמן נתקלים בבעיות או שהרכב שלך נתקע פתאום בגלל מתג הצתה כושל . אנו משתמשים רק בחלקי חילוף ממותגים וכל עבודות התיקון והחלפה שלנו מכוסות במסגרת תוכנית האחריות של 12 חודשים / 20,000 ק"מ.

דילוג לתוכן